ساده


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دارم از تــو حــرف می زنــم امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش

وبلاگم چگونه است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cool shadow و آدرس mohammadrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 234
:: کل نظرات : 671

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 48
:: بازدید ماه : 2860
:: بازدید سال : 5317
:: بازدید کلی : 82656

RSS

Powered By
loxblog.Com

I NEED MY BEETLE

ساده
دو شنبه 12 آبان 1393 ساعت 15:32 | بازدید : 2782 | نوشته ‌شده به دست محمدبوعذار | ( نظرات )

 بهش گفتم برو گفت نرم چی!!!گفتم بگو گفت نگم چی!!! گفتم لعنت!!!! تو که خیانت کردی به من پس بگم چی؟؟؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/12/25/1 - - گفته است :
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
پیشاپیش سال نو مبارک

پاسخ:شرمنده ابن چند مدت نبودم کلا زندگیم جهنم شده دوستم دیروز فوت شد عیدمم جهنم شد قول میدم دیگه باشم زندگی خوش بای

<-CommentGAvator->
❤ƬƛƦԼƛƝ❤ در تاریخ : 1393/12/22/5 - - گفته است :
بــا من لج نــکن بغــض نفهــم...!



این کــه خودتــ را گــوشه گلـــو قایــم کنی



چیــزی را عوض نمیــکند



بــالاخـره یـا اشکـ میشوی در چشــمانــم...



یــا عقــده در دلـــم!



پس انتظــار نــداشــته باش خنــده ام واقــعی باشــد







ایـن روزهــا فقطــ زنــده ام همیــن

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/12/1/5 - - گفته است :
من گمان می کردم دوستی همچون سروی سرسبز ،
چارفصلش همه آراستگی ست ..
من چه میدانستم ، هیبت باد زمستانی هست ؟

من چه می دانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
سبزه یخ می زند از سردی دی ..

من چه می دانستم
دل هرکس دل نیست ؛
قلبها زآهن و سنگ،
قلبها بی خبر از عاطفه اند ..

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/11/26/7 - - گفته است :
همیشه حرفهایی می ماند برای نگفتن

ومقصدهایی برای نرسیدن

آرزوهایی برای برآورده نشدن

وعشقهایی برای نورزیدن

اما همیشه خدایی هست برای پرستیدن..

<-CommentGAvator->
atefeh در تاریخ : 1393/11/16/4 - - گفته است :
عاشقِ یکی شدم که نباید میشدم ….
یکی که بالا برم، پایین بیام ، مالِ من نمیشه …
نه این که خدا نخوادا …. نه …
خودش نمی خواد که بشه …
عاشقی کسی شدم که شاید باهاش زیره بارون
قدم نزدم …
واسم شعرایِ عاشقونه نخونده …
بهم نگفته تو دنیایِ منی … بدونِ تو میمیرم …
مثله فیلما داد نزده دیوونه من عاشقتم …
ولی خوب تونست بدون همه این چیزا عاشقم کنه …
عاشقِ یکی شدم که دیگه باید با رویاش بسازم …
این بار از سرنوشت گله ندارم …
تقصیره اون که نیست …
من اشتباهی عاشق شدم …
عاشقه کسی شدم ک یادشو با دنیا عوض نمیکنم
عاشق کسی شدم که با اینکه نمیبینمش هر روزبیشتر عاشقش میشم!

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/11/6/1 - - گفته است :
عشق و دوست داشتن تنها چیزیه که
بیش از هر چیزی و
در هر حال حالت رو خوب میکند
و در اوج سختی ها خنده را بر لب انسان می آورد...

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/11/2/4 - - گفته است :
زندگی فردا نیست،
زندگی امروز است،
زندگی قصّه ى عشق است و امید،
صحنه ی غمها نیست...
به چه می اندیشی؟
نگرانی بیجاست،
عشق اینجا و تو اینجا و خدا هم اینجاست..
پای در راه گذار،
راهها منتظرند،
تا تو، به هر جا كه بخواهی برسی،
پس رها باش و رها باش و رهاااا
تا نمانَد قفسی...

<-CommentGAvator->
randa در تاریخ : 1393/11/1/3 - - گفته است :
سلام مطالبت مث همیشه عالی و زیبا بودن ....بعد از مدتها برگشتم خوشحال میشم بهم سر بزنی

<-CommentGAvator->
DUYĞU در تاریخ : 1393/10/18/4 - - گفته است :
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
ﮐﺎﺵ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﮔﻨﺠﻪ ﺍﯼ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﻭ ﻗﻔﻞ ﮐﻨﻢ
ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﮑﯽ ﻳﮏ ﮔﻨﺠﻪ ﺧﺎﻟﯽ ...
ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﻢ
ﺟﺎﯼ ﺳﺮﻡ ﭼﻨﺎﺭﯼ ﺑﮑﺎﺭﻡ
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ﺍﺵ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﻴﺮﻡ ...

<-CommentGAvator->
❤ƬƛƦԼƛƝ❤ در تاریخ : 1393/10/18/4 - - گفته است :
جمعه بیست و هشتم آذر 1393 ♥ 23:37
☜ مــــــــــــن↓↯↯
ﯾـــ☜ـــﻪ ﺁﺩﻡ ✘ﺗُــــــﺨﺲ✘
ﺑــــﺎ↓↓↓
ﯾـــ←ـــﻪ ﻋﺎﻟﻤـــ▣ـــه✘ ﺑُﻐــــــﺾ✘
ﻣــَــﻨﻮ∞ ﻫﯿــﺸﮑــﯽ✘ ؛ ﻫﯿﭽــﯽ ✘؛ ﺍﯾﻨــﺠﺎ ﺁﺩﻡ ﻧَـــﮑـــَـ✔ــﺮﺩ ...

ﻣــَــﻦ ﺑــَــﺪَﻡ✘ ؛

ﭘــَــﺲ ﺍﺻــ✘َــﻦ ﺑـــﺎ ﻣـــَــﻦ ﻧﮕــــﺮﺩ✘⇜✘



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: