خيلي


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دارم از تــو حــرف می زنــم امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش

وبلاگم چگونه است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cool shadow و آدرس mohammadrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 234
:: کل نظرات : 671

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 82
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 82
:: بازدید ماه : 2939
:: بازدید سال : 5396
:: بازدید کلی : 82735

RSS

Powered By
loxblog.Com

I NEED MY BEETLE

خيلي
چهار شنبه 18 دی 1392 ساعت 13:46 | بازدید : 593 | نوشته ‌شده به دست محمدبوعذار | ( نظرات )

خيلي دلتنگت شده ام!! اما نميدانم خيلي را چگونه بنويسم كه "خيلي"خوانده شود!!!




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سحر در تاریخ : 1392/10/22/7 - - گفته است :
مينويسم نامه و روزی از اينجا ميروم



با خيال او ولی تنهای تنها ميروم



در جوابم شايد او حتی نگويد کيستی



شايد او حتي بگويد لايق من نيستی



مينويسم من که عمری با خيالت زيستم



گاهی از من ياد کن ، حالا که ديگر نيستم


<-CommentGAvator->
randa در تاریخ : 1392/10/21/6 - - گفته است :
بي تو دباره دلم گرفته ديگه پاييزو ديگه بهارش

فرقي نداره.بارون نم نم داره مي باره چشماي

بارونودوباره غم گرفته ياد تو داره

دلم گرفته....... دلم گرفته ..........

دوباره بارون زده صدامون قدم زدن تو بارون چه

حالي داره......

رفتي عزيزم اشک مي ريزم نبودنت ديگه داره

نگو نداره........

هنوز هم اسمت رو لبامه هرجا ميرم فکرت باهامه

هنوز هم عکست روبه رومه روزهاي رفته آرزومه

دلم گرفته...... ......دلم گرفته.......... ..........

<-CommentGAvator->
bita* در تاریخ : 1392/10/18/3 - - گفته است :
اخــــــــــــــــی....
پاسخ:like

<-CommentGAvator->
bita* در تاریخ : 1392/10/18/3 - - گفته است :
اخــــــــــــــــی....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: